czwartek, 19 stycznia 2012

` Zablokowanie .

` W poprzednim poście pisałam jak założyć konto na MSP ; ) ) .   Powiedziałam , że może powiem wam moją nazwę  Emo_laska_x3   oto moja nazwa ; D . O czym mam wam teraz napisać ??? H mmmm . ; * może o tym że na MSP można zostać zablokowanym . Działa to tak : Robisz coś złego np.: Przeklinasz , chcesz od kogoś hasło , podajesz komuś hasło , lub inne (podobne) przez to można zostać zablokowanym . Jeśli widzisz że np.: ktoś przeklina , podaje hasło , mówi że zna kody na SC zmusza do podania hasła , lub czymś szantażuje . Możesz go zgłosić robi się to tak : Klikasz na tego kogoś , klikasz "Zgłoś złe zachowanie" później piszesz jaka jest przyczyna zgłaszania i Wysyłasz . UWAGA : Jeśli zgłosisz kogoś za coś czego nie zrobisz możesz zostać automatycznie zablokowany przez Moderatorów , więc nie polecam zmyślania . A zapomniałam   . . . . . . . . . 
musisz mieć 3 LVL.  ( level ) żeby kogoś zgłosić . !!! ; ) )      Żeby nie zostać zablokowanym trzeba traktować innych tak jakbyście sami chcieli żeby Ciebie traktowali , bądź miły nie przeklinaj , nie oszukuj i nie rób złych innych rzeczy . : ) ) ! .




` Z pozdrowieniami    ` werSon.    ; ) ) 

PS.: I ♥ MSP ! ; 

   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz